برای آموزش مکالمه به زبان عربی، تمرین و تسلط بسیار حائز اهمیت است. مکالمه های محاوره ای و روزمره مختلف به این زبان، این امکان را به شما می دهد. تا بتوانید زودتر به نتیجه نهایی، یعنی تسلط بر مکالمه به این زبان دست پیدا کنید.

خواندن مکالمات محاوره ای، می تواند به شما عزیزانی که قصد یادگیری مکالمه به زبان عربی را دارید. کمک شایانی بکند. مکالمات روزمره مختلف که در بخش های مختلفی از روز، ممکن است به کار بیاید.

در این بخش نیز، یک مکالمه کوتاه عربی به لهجه عراقی برای شما آورده شده است. با خواندن این مکالمه، که افعالش به هر دو صورت مذکر و مونث آورده شده است. شما می توانید بعد از مطالعه این مکالمه، جملات مشابه نیز بسازید و در مکالمات خود از آنها استفاده کنید.

 

يمته راح تروح/تروحين لسوگ؟؟

کی به بازار خواهی رفت؟

 

من تخلص الثلوج وصار الجوزين

هر وقت برف ها تموم بشه و هوا خوب بشه

 

انت/انتي ويا منو رحت/رحتي لدكتور؟

تو با کی رفتی پیش دکتر؟

 

رحت ويا امي لدكتور

با مادرم رفتم دكتر.

 

ساعه ابيش اتنام/اتنامين؟

ساعت چند می خوابی؟

 

ساعه دعش بليل انام

ساعت يازده مي خوابم.

 

يا يوم عطلت!؟

کدوم روز تعطیل شدی؟!

 

يوم الاربعاء عطلت

روز چهارشنبه تعطيل شدم.

 

 

برای مشاهده نمونه مکالمات بیشتر و استفاده از ویس تلفظ آنها، به کانال تلگرامی استاد کارمی به آدرس https://t.me/mohammadkaremii  بپیوندید.

 

دوره مکالمه عربی پلاس

زبان عربی، زبان قرآن است و امروزه کاربرد های زیادی در حوزه های مختلف دارد. من، محمد کارمی با سابقه 8 سال ترجمه و تدریس در حوزه های توریسم درمانی، لیدری، مترجمی و تدریس خصوصی، بسته مکالمه ای را آماده کردم که عربی پلاس نام دارد و مخصوص کسانی است که می خواهند در کمترین زمان ممکن عربی را یاد بگیرند. برای خرید این دوره با قیمت بسیار پایین و مناسب، بر روی این لینک کلیک کنید.

  خرید دوره مکالمه عربی پلاس

5/5 - (1 امتیاز)